Nickolas Delanghe werd verkozen tot de JCI Antwerpse Jonge Ondernemer van het jaar
De organisatie werd verzorgd door JCI District Antwerpen (Junior Chamber International), meer bepaald de afdelingen uit Antwerpen, Lier & Mechelen. JCI is een organisatie met een 700-tal geëngageerde leden in vlaanderen tussen de 18 & 40 jaar, die het beste van zichzelf geven om hun omgeving, hun business te verbeteren door projecten en events op te zetten of het volgen van diverse opleidingen. Ben jij zo iemand? Neem zeker een kijkje op jci.vlaanderen
In een boeiende awardshow werd vanavond de langverwachte JCI Antwerpse Jonge Ondernemer van het jaar verkozen. Niemand minder dan Nickolas Delanghe van Media-Architect kon de jury het meest van zijn ondernemerschap en daadkracht overtuigen, en ging zo met de trofee naar huis. Als Antwerpse Jonge Ondernemer van 2023 neemt hij het ook op tegen de andere provinciale winnaars, in de vlaamse finale op 11 mei 2023. De publieksprijs was voor Xanthippe Verbist van Chelona.
De uitreiking vond voor de 12de keer plaats, dit keer bij BluePoint Antwerpen . Alles werd netjes aan elkaar gepraat door moderatoren van dienst Matthias Browaeys en Jeroen Poels. De zussen Raissa & Joyce De Haas zorgden voor een interessante keynote met hun kijk op jong ondernemerschap! Ook de provincie Antwerpen ondersteunt dit initiatief vanuit de Dienst Economie. Gedeputeerde voor Economie, Kathleen Helsen: "Jonge ondernemers koesteren we. Ze zijn de motor van onze economie. Samen met alle ondernemers hebben we hen nodig om onze topregio welvarend te houden. Zij zijn het die durven te dromen en hun visie omzetten in realiteit. Daarmee inspireren ze bovendien anderen om hetzelfde te doen.” Vanuit deze visie zijn dan ook 4 kandidaten naar voor geschoven: Nickolas Delanghe (Media-Architect), Kenneth Ruyts (Westray), Xanthippe Verbist (Chelona) & Christophe De Mey (Gomad). De jury bekroonde Nickolas met de titel van JCI Antwerpse jonge ondernemer 2023!
Sinds 2015 helpt Nickolas samen met zijn team om de bedrijfsstrategie van KMO’s om te zetten naar een all-in communicatiestrategie. Nickolas is met zijn onderneming ‘Media-architect’ actief in verschillende sectoren waar hij zijn natuurlijke nieuwsgierigheid naar boven brengt om zijn missies tot een goed einde te brengen. Hij beschrijft zichzelf als ‘de creatieve ondernemer’ en stampt een volledige communicatiestrategie à la tête du client uit de grond die de basis vormt voor jarenlange partnerships. Binnen de ‘media-architect’ worden niet alleen lange termijn partnership aangegaan met klanten, maar diezelfde visie wordt toegepast bij het aanwerven van nieuwe profielen. Van begin tot einde, van teamlid tot klant, iedereen draagt zijn steentje bij aan de road to succes binnen de onderneming van Nickolas.